Secretarul general are ca atribuții principale avizarea proiectelor de hotărâri și contrasemnarea dispozițiilor primarului, participarea la ședințele consiliului local/județean, asigurarea relației dintre primar, consiliu și prefect, coordonarea arhivei și a evidenței actelor, gestionarea convocării consiliului, a ordinii de zi, a proceselor-verbale și a voturilor, garantarea transparenței și a comunicării publice a actelor, posibilitatea de a propune înscrierea unor puncte pe ordinea de zi, precum și alte atribuții stabilite prin lege sau încredințate de consiliu ori de primar.
-
Pentru cetățeni Servicii OnlineUtilitațiPentru comunitateUrbanismInformații Taxe și Impozite
-
Pentru firme Informații Taxe și ImpoziteUrbanismAutorizații Transport
-
Primăria Râșnov Conducerea Primăriei RâșnovConsiliul Local al Orașului RâșnovBuletin InformativCompartimentele Primăriei Râșnov
- Arhitect Șef
- Compartimentul Investiții
- Implementare, Derulare Proiecte
- Proiecte cu Finantare Internationala
- Poliția Locală Râșnov
- Salvamont
- Resurse Umane
- Asistență Socială, Autoritate Tutelară
- Compartiment Protecția Mediului
- Biblioteca Orașului Râșnov
- Compartiment Piețe
- Serviciul Juridic, Control Comercial
- Evidența Persoanelor
- Compartimentul Protecție Civilă și PSI
- Compartimentul Taxe si Impozite
- Compartiment Contabilitate, Buget, Salarizare
AchizițiiTransparențăInformații Financiare - Turist în Râșnov


